Kako je nastao Crveni Novčanik?

Kao preduzetnice koje se bave marketingom, koje vole modu, lepe stvari i veruju u pozitivnu energiju, došle smo do zaključka da nam je krenulo bolje s finansijama otkad imamo crvene novčanike. Krenule smo u istraživanje ovog fenomena i shvatile da nismo jedine. Kroz istoriju, crveni novčanik predstavlja simbol sreće i blagostanja u mnogim kulturama, i mislimo da to nije slučajno.

Iz tog razloga smo došle na ideju da širimo dobru energiju i omogućimo svima da imaju svoj crveni novčanik. Stalo nam je i da podignemo svest o bitnosti odnosa prema novcu i da od naših uverenja zavisi koliko ćemo novca imati. Smatramo da je došlo vreme za promene kod svih nas po pitanju finansija i da je neophodno da izgradimo pozitivan stav po pitanju zarade i štednje novca. Želimo da posedovanjem crvenog novčanika označimo početak promene uverenja koje imamo o novcu.

Podržavamo male proizvođače

Želja nam je da ovaj vebsajt okupi puno malih proizvođača kojih ima dosta u našoj zemlji, ali nisu u mogućnosti da s dovoljno promovišu i pokažu šta sve umeju. Tu smo da ih podržimo i izložimo njihove crvene novčanike i omogućimo svakom kupcu da pronađe svoj idealni crveni novčanik.

Podaci o firmi:

Sajt crveninovcanik.rs i je vlasništvu firme Xanti Digital iz Niša. Bavimo se isključivo prezentacijom crvenih novčanika od kože i eko kože putem interneta. Adresa: Ljubomira Nikolića 130, 18000 Niš. PIB: 112686692, MB: 66283933, Email: milena.randjelovic@xantidigital.com

Korpa